Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-10, 18:33   #5
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukk, når man spiser ting man ikke skal

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

I går spiste jeg riskrem til dessert og hadde et par tre glass med sukkerholdig julebrus.
Fulgte opp med en porsjon riskrem etter brunsjen idag og nå flyr jeg på do med skikkleig magesjau og diare..
Føler meg ellers fin, men er det sukkeret og riskremen som er årsaken tror dere?
Man blir jo bedt om å følge med på avføringsavvik ift å avdekke alvorlig sykdom..

Tja... Nå går det jo omgangssyke som kommer begge veier til den store gullmedalje så det er ikke godt å si. Alvorlig er det neppe.

Selv har jeg lavkarbo-fri i jula og eter absolutt alt jeg lyster. Bivrikningen er jo at jeg fiser som et middels gasskraftverk og er knallhard i magen... Snart er det middag og etterpå - endelig! - riskrem vi har laget selv så vi får den akkurat sånn som vi vil ha den!!!!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat