Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-10, 00:06   #4781
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er nok sprengte blodkar. Helt ufarlig og kan skyldes inntak av alkohol.

Derfor det er så populært i utlandet med clear eyes. Det får endel av disse karene til å trekke seg sammen slik at det ikke vises så godt dagen derpå hvis du har hatt deg ei kule.

Men jeg har ALDRI hatt det før, og jeg har hatt noen kuler før de siste par ukene ... Det har hendt jeg har fått rødsprengte øyer om jeg f.eks har sovnet med linser på, men dette var prikker, helt røde prikker, ikke tydelige blodårer. Nå har de to flytt sammen til en litt større, forsåvdt.

Et nytt spørsmål. En nerve på bærtur, hvor lang tid tar det før den "kommer seg på plass"? Jeg snubla på isen på vei hjem fra butikken tidlig i uka, slo hull midt på høyreleggen, men når jeg går så føles det som om muskelen på utsiden av benet veier mye mer enn resten av beinet, som om noen trykker hardt inn og drar ned når jeg tar et steg. Om jeg tar på det så er det numment, og om jeg trykker på området der jeg fikk sår, så kjenner jeg det på det stedet hvor den rare følelsen er. Håper noen skjønte noe av dette . Det er ikke egentlig vondt, bare underlig og litt irriterende.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥