Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-10, 20:45   #23
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Usikker på følelser

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

han er 21 Ja, selvfølgelig skjønner jeg han også vil jo ikke ha barn selv. Men jeg syntes bare at sånn sier man ikke. Er greit å ha meninger men å si noe sånt syntes jeg rett og slett bare er slemt

Njaa. Det er faktisk blant de tingene det er best å ha fremme på bordet, synes jeg. At han blander inn festing og greier kan man jo tenke sitt om, men at man overhodet ikke, på noe tidspunkt, ønsker ansvar for et barn - det er det bare fornuftig å formidle, gjerne før det blir et tema. (Jeg er alltid ekstremt åpen om akkurat det at jeg tenker å sterilisere meg så fort jeg har råd til det...) - Men altså, det er en av de såkalte "dealbreakers" for mange, og da er det jo greit å vite om det først som sist. Du ser jo selv hvor kompatible dere fremstår i lys av denne tråden.

Og jeg vil slå et slag for å lære å like seg selv - og ikke mistrives i sitt eget selskap. Å være alene er herlig!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat