Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-10, 13:29   #198
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Septemberstarternes veietråd

Ingen offisiell veiing denne uka, siden jeg er hjemme hos mor, men interessant måling uansett.

I slutten av juli skjønte jeg at ting var raskt på vei i dass når vekta hos modern viste 84,5 kilo. Når jeg kjøpte egen vekt og hadde første offisielle veiing i midten av september, veide jeg 79,5 kilo, så jeg regna med at vekta til mor hadde vært litt slem. Nå veide jeg meg på den i dag morges, og jeg lå på rundt 66,5 (som er en kilo under søndagens offisielle veiing på 67,6). Uansett om vekta er slem eller snill, så har 18 kilo forsvinni siden slutten av juli.

Det kan jeg på ingen måte klage på

Føltes godt å få den bekreftelsen (altså en liten opptur) etter at jeg blei sittende i gangen utafor min låste dør i 5 timer i går mens jeg venta på låsesmed, når jeg egentlig skulle vært på en buss på vei hjem.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat