|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hallo alle bra damer!
Gratulerer med overstått titti! Og til nådd mål. Og bukseknapp-hendelsin din streber, kjekkt med sånn
Har ikke vært her så mye i det siste. Forrige helg og dagene før var jeg så umåtelig trøtt, var også da jeg bestemte meg for å ikke spise særlig med produkter fremover. Viste seg at jeg hadde hatt en virusinfeksjon, så da vet jeg det, og har en unnskylding også? 
Føler ikke jeg har kommet meg helt ennå, men det kan jo også likegjerne være været. Jeg har spist fase 4 nå de siste ukene. Det har gått sånn ca. bra, untatt igår, da hadde noen laget hjemmelaget julekaker og tatt med på jobben. Spiste to stykker, og fikk svi for det. Magevondt og kvalme resten av dagen, såh. Da følte jeg meg smart. Men merker det er lett å miste fokus. Skal holde meg så godt jeg kan nå frem til neste år, og tar en runde med meg selv da. Akkuratt nå har jeg ikke tid. Og ikke lyst (er det lov å si?).
Har kjøpt meg ny rød kåpe på 50 % (grunnet de måtte få plass til vårvarene!) så jeg føler meg litt fjong også. Imorgen er det jobb, så innpakking av julegaver og så er det hjem til min mor og feire jul! Tror det blir en deilig jul i år, kjekt med lillesøster på 1,5 år.
God jul alle sammen! Kos dere masse (med GOD SAMVITTIGHET). 

|