Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-10, 14:47   #592
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg stod imot påsmurt julebrød, loff+gløgg, vanlig sjokolade i går-spiste mandarin da, for Hetland sa jeg måtte karbe meg opp fra 21. om jeg skulle skeie ut i julenSkulle spise 2 både i dag og i går. MMMM godt! Tror det blir endel mandariner i julen-det har jeg savnet skikkelig i desember!
HAH-vet dere hva forresten-var så missfornøyd med jukseveiedagen på mandag(ville veies før oppkarbings start)at jeg veide meg i dag, på ordentligveiedag og da var det 76,6-bare 100 gr opp(ikke 700 gr som det var på mandag)Det var før de 3 gangene jeg har fått ut mye bakveien i dag- så jeg tenker vi sier jeg ikke har gått opp i det hele tatt Har trimmet i dag også, snart i dusjen og så på jobb.

Ha en fin bittelillejulaften!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat