Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-10, 12:58   #323
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, jeg har fått den! Takk takk . Med de to oppskriftene, og det bildet av den voksenlua jeg fant på nettet, så vil jeg tror jeg får det til!

Hoho! Jeg strikka nesten ferdig en egenkomponert selbuhodeskallevott i dag! Den store nedturen kom da jeg var så langt at jeg skulle felle av , og oppdaget at jeg hadde rota det til da jeg la til masker for tommel, og presterte å sitte igjen med fire masker for lite på innsida av hånda ... . Jeg har rekket opp igjen, og er godt på vei allerede, men veldig irriterende der og da.

Men det synes jo i grunn ikke så godt på bildet av forsida.
Her er den! Stolt

SUPERKULE!!! Sånne må jeg også strikke, kjenner jeg Vil du dele oppskriften med deg?

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat