Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-10, 12:21   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Dårlig av en porsjon riskrem?

Sånn umiddelbart så vil jeg nok si at en eller annen form for "reaksjon" vil du nok få, men det trenger ikke å være veldig ubehagelig.

Jeg får ikke smerter eller blir oppblåst eller sånn, men jeg merker at jeg må på do etter sånne måltider. Når jeg spiste høykarbo måtte jeg _bestandig_ på do etter mat, uten at det medførte noe mer ubehag enn hva ett toalettbesøk er.

Du kan være så heldig at alt du føler er at du ligger i sukkerlake. Eller du kan være så uheldig at du rett og slett får kramper og magesmerter og nesten blir sengeliggende. Ta derfor forutsetninger. Spis litt mer karber i dag og i morgen. Det er kun jul _en_ gang i året og om du legger p deg en kilo eller to med vann spiller ingen rolle. Du kan jo kjøpe f.eks den aller minste firkløveren de har i butikken og se om du reagerer på det (ca 25 karber tror jeg), spis en frukt, spis litt havregrøt, etc. Men ta nå straka vegen tilbake etter julehelga . Jeg tror du vil føle at 5 goro og litt riskrem ikke smaker så innmari godt som du trur

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat