Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-10, 03:16   #403
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Sukk - høres ut som jeg og gubben din har tilnærmet like fristelser. Sitter og venter på at bussen skal komme, kan ikke vente til jeg kommer hjem.
Har spist så mye PISS at det halve hadde (som nevnt tidligere) vært nok, altså. Skjelver i leggene til enhver tid, regner med det er sukkersjokk i musklene (det er nok pga. varmen, men mentalt sett er det greit å skylde på sukkeret, sant?). Vi har hatt en fantastisk ferie med varierende vær og stabil temperatur, mye god drikke og festlige kvelder ute på byen (å herregud, forøvrig koster angrepille 18 Euro og en helsesjekk). Herrgeud, hadde det ikke vært for at jeg er halvfull, overtrøtt og veldig svett, så skulle jeg fortalt dere alle så mye meget rart. Får ta det igjen når jeg er hjemme. Nå jarver de andre pannekaker med jordbær, og alt jeg tenker på er hva jeg skal spise i morgen. Ser for meg en SVÆR omelett med most fetaost, bacon og sjampinjång (jada, jeg har tilgode å lære meg hvordan det skrives). Og fløte. Herregud som jeg savner FLØTE og RØMME og MAJONES! Og joda, alt jeg har tenkt jeg skulle spise i "friuka" har jeg spist, foruten de helsikkes sjokoladebollene som har fristet meg i ukesvis i Tromsø, og ingenting kan sammenliknes med hvordan det engang var. Til og med når jeg har spist så mye at jeg ville trilles ut av enhver restaurant, så kan det ikke sammenliknes med metthetsfølelsen man har når man spiser en god ketolysemiddag. Sorry to say! - men i alle fall er det en gullerot å holde fast ved, se fram til og glede seg til.
Angrer foreløpig ikke på noe jeg har spist (eller gjort), det er i det minste godt å bli kjent med kroppen sin igjen. Karbohydrater er farlige. Jeg har vært som en piraja. Jeg er som en piraja, men nå vil jeg ha Sandra-mat igjen. Rene skjære blogginnlegget dette, men dere er det eneste fora jeg kan lufte tanker og følelser overfor akkurat nå da reisefølget består av en bulimiker som ikke forstår noenting. Da blir det innesperrede tanker og meninger. Nei, nå steker mamma bacon, så da blir det kvelds. Forhåpentligvis er jeg hjemme om snart 14 timer. Lang reise, men akk så gøy det har vært. Og kjære vene, du som enda leser; Puerto Rico er en fantastisk plass med fantastiske mennesker. Buenos nachos. (Noches for de som ikke tar spøken min). STINEH: jeg trenger oppmuntring.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat