Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 20:49   #4747
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk en sms fra ei venninne i går kveld litt over klokken 22 hvor hun lurte på hvordan det gikk med meg etc. Koselig sms. Sambo skulle opp igjen klokken 03 i natt da han måtte på jobb klokken 04 så vi la oss tidlig; litt over klokken 21. Det vil si at jeg IKKE fikk lest denne sms´en i går kveld. Vel, etter et par timer, rett før klokken 24 fikk jeg en ny sms fra venninna mi hvor ho er omtrent sur og fornærmet for at jeg ikke svarte på sms´en hennes.

Jeg kjenner igjen det med enkelte som ikke har forstått dette med vanlig høflig telefonbruk. feks at det er vanlig å ikke forstyrre folk etter et visst tidspunkt med mindre det er "fare" på ferde...Og vi risikerer jo å bli vekt iom mange bruker mobilen som vekkerklokke. Så den ligger jo ofte ved siden av oss.

Jeg kjenner også igjen dette med sovemønster...Mann legger seg også ofte tidlig...og da hender det jeg og gjør det.

Jeg har tatt det opp med venninna mi og hun skjønner det delvis. Hun skjønner ikke problemet med å sende sms sent...for hun har jo sin mobil liggende i stua iom de har fast tlf også. Noe ikke alle har. Vi snakket om det i et selskap forøvrig...og alle så nær som hun skjønte at det ikke skal ringes eller smses sent. Hun skjønner det også nå. Hun ble ikke fornærmet, bare forundret....

Så ta det opp med henne du.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP