Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 15:55   #79
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da vil gjester, når du har fest, synes det er kos å kunne gå i et rom fullt av cdplater og plukke frem musikk, ta på plata, mimre

Åh, hate-hate-HATE!!! Finnes ikke noe verre enn å våkne opp etter en fest med huset fullt av cd'er som en gang hadde et cover, og cover som det ser ut til aldri mer få møte sin cd.... For ikke å nevne alle de platene som ligger under cd-spillerhylla, så den må flyttes for å få de fram igjen. Som så skal sorteres på plass igjen, i et system noen romsterte godt rundt på kvelden før.... Nei, Spotify For The Win! Mye enklere å finne ønskemelodiene/platene der enn å lete gjennom tusenvis av cd'er. For ikke å snakke om sømløse bytter, framfor å måtte ta plater ut og inn av spilleren. (Og den dagen folk griner på fest hos meg, uavhengig av grunn, slutter jeg å be folk! )
Utover det så er musikken faktisk godkjent og lovlig lagt ut, i motsetning til det meste på Youtube. Syns nesten ikke jeg finner ting på youtube lenger heller, siden de fleste artistene foretrekker lovlige tjenester og har fått bedre måter å få ulovlige filer fjernet på.