Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 13:14   #4741
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fikk en sms fra ei venninne i går kveld litt over klokken 22 hvor hun lurte på hvordan det gikk med meg etc. Koselig sms. Sambo skulle opp igjen klokken 03 i natt da han måtte på jobb klokken 04 så vi la oss tidlig; litt over klokken 21. Det vil si at jeg IKKE fikk lest denne sms´en i går kveld. Vel, etter et par timer, rett før klokken 24 fikk jeg en ny sms fra venninna mi hvor ho er omtrent sur og fornærmet for at jeg ikke svarte på sms´en hennes. "Hvorfor svarer du ikke når jeg sender deg sms og spør hvordan det går med deg?? Dette gidder jeg ikke!"

Dette har skjedd mange ganger at hun sender sms om kveldene når jeg har lagt meg og så blir hun fornærmet når jeg ikke svarer med en gang. Det føles nesten som om jeg har øyeblikkelig svarplikt overfor henne og jeg får et forklaringsbehov...

Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil jo gjerne ha sms fra henne, og jeg sender mange til henne også, men jeg krever ikke svar umiddelbart! Jeg føler jeg blir stresset.....