Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 12:02   #49
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Nå er det snart to uker siden operasjonen. Jeg synes puppene er veldig fine, og merker bedring på rygg, nakke og skuldre.

Men jeg sliter skikkelig med å sove. Jeg må jo sove på ryggen, og det er jeg ikke vant til. Så det er vanskelig å sovne, og jeg får raskt vondt i ryggen. Trenger virkelig sykemeldingen, ikke fordi jeg har så vondt, men fordi jeg er så trøtt.

Ellers så har jeg mer vondt nå enn jeg hadde for en uke siden. Ikke det at det er veldig vondt, men det er liksom sårt og ømt og veldig overfølsomt der som arrene er. Ikke veldig vondt, men ganske plagsomt.

Jeg hadde en runde med BH-shopping på fredag, selv om jeg ikke kan bruke noen av dem på en stund. Har vel funnet ut at jeg egentlig er størrelse 70 DD, så puppene er fremdeles ganske store. Kan også bruke 75D i en del merker, og det er greit, for det kan kjøpes på H&M. Mulig at størrelsen går litt ned etter hvert som rester av hevelse forsvinner da. Uansett så er jeg fornøyd med å ha en god del pupp igjen, for jeg har jo tross alt hatt store pupper hele livet.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat