Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-10, 21:51   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Ja, det er et godt poeng, og absolutt noe man må ta i betraktning! Jo større omfang, jo mer strekk og spenn på huden! Skulle vel bare mangle at du hadde løshud. Du har slanket bort meg pluss enda et par tre kilo . Tenk på det, Iset! Dæven .

Jeg ser at TS har et litt lavere utgangspunkt vektmessig enn jeg hadde, og h*n er også relativt ung. Så til deg; Jeg tror ikke du har så mye å bekymre deg for, gitt at du går ned i greit tempo og har litt tålmodighet . Om du får løshud, så kan det hjelpe på litt med kalddusjing på de områdene huden henger/er løs, etterfulgt av real massasje med en god krem. Får i gang blodsirkulasjonen!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat