Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-10, 17:30   #23
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trengte du å bli stor?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg er helt uenig! Jeg setter stor pris på når folk kommenterer både oppgang og nedgang! Det er ikke alltid jeg evner se hvilken vei det går SELV om jeg har både speil og vekt. Og jeg vil komme til å si ifra til andre igjen hvis jeg synes vekta går for mye opp eller ned..

Hvorfor skal man la være å si ting som på sikt kan bidra til at andre kan få det bedre med seg selv??

På samme måte vil jeg si ifra hvis jeg synes noen drikker for mye, hvis de kjefter for mye på ungene, hvis de er utålelige i måten å være på etc etc. Jeg synes rett og slett man har et ansvar som medmennenske å si ifra når man ser at noen beveger seg mot ytterkantene. Jeg håper inderlig noen sier ifra til meg hvis/når jeg skulle trenge det.

Der er folk forskjellig, og derfor må man være forsiktig så de selvkritiske og så alfor bevisste sin vekt ikke blir såret. Man kan ikke konkludere med at alle er like usårbare eller sårbare som en selv. Jeg mener man selv har ansvaret for sin egen kropp og til å se seg i speilet,og om man vil leve i fornektelse er det også ens egen sak sålenge det ikke går utover andre.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat