Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-10, 17:07   #4
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: På tide å evaluere ...

Opprinnelig lagt inn av noor, her.

Takk for svar.
Jeg har vært inne på tanken om å "stramme inn" ytterligere å prøve Skaldemanns versjon.
Det som gjør det vanskelig er å finne gode fettkilder, spiser ikke svinekjøtt. Jeg er blitt ganske god på å finne gode fettkilder, men tror jeg ligger for høyt på protein.
Får lese meg litt opp på hans teorier.

Ser mange her inne sverger til cocosa for å få opp fettprosenten i et ellers magert måltid. Jeg har ikke fått somlet meg til helsekosten enda (litt andre ting som står på programmet sånn rett før jul ), så jeg har ingen erfaring med dette selv. Igår f.eks. spiste jeg biff til middag (entrecote), og med en god klatt kryddersmør og noen buketter brokkoli blir det fint sammensatt Innbiller jeg meg, da. Det er visst ikke så mye fett som skal til for å få det riktige forholdstallet, siden fett inneholder mer energi enn det protein og karbohydrat gjør. Synes denne artikkelen på bloggen til Dreamy forklarte det fint: http://lenabeatrice.net/mat-og-helse/hvor-mye/

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat