Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-10, 13:13   #568
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Klart desember er ekstra utfordrende, det forventes man skal kose seg hele tiden da, med usunn mat og kaker, Jeg har vært i avslutning uten å spise noe, fikk noen blikk kan du si, men det driter jeg i, var ikke klar til å skeie ut enda da, nå som jeg gikk opp, er jeg egentlig ikke klar NÅ heller, men skal jeg greie å spise lillejulaften tradisjonskosen, om kvelden , uten å bli syk, må jeg venne meg til karber. Elsker julen, men holder litt pusten til januar kjenner jeg, håper jeg greier å ta av alt som jeg VET kommer på, tåler ingenting før jeg legger på meg.

Monica, jeg hiver ikke de gamle klærne, dette med å holde vekten er for oss som legger på oss lett, en livsvarig kamp, så jeg må regne med å kanskje bruke noen av overvektsklærne igjen om jeg en stund ikke har muligheten til å fokusere på kosthold så mye som jeg gjør nå, da kommer det fort på igjen, jeg kan ikke kjøpe alt nytt-men pakke bort kan man jo alltids.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat