Opprinnelig lagt inn av streber, her. heihei fra en nattløve til en annenMin gubbe støtter meg i mitt opplegg, men bryr seg ikke om vekt selv, hverken min eller hans-han må nok komme på det selv om han skal legge om. Men han spiser gladelig all lavkarbomaten jeg lager til daglig ja. Lykke til med planen din groteling
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
heihei fra en nattløve til en annenMin gubbe støtter meg i mitt opplegg, men bryr seg ikke om vekt selv, hverken min eller hans-han må nok komme på det selv om han skal legge om. Men han spiser gladelig all lavkarbomaten jeg lager til daglig ja. Lykke til med planen din groteling
Slik er det her også. Litt Ole brum han min, ja takk begge deler. Har vært nattløve jeg også, men fullt program og lite tid til surfing...men nå blir det nok bedre nå som jeg har fått min egen IPHONE med fri surf. JUHU! Ellers går det greit med maten, tok et lite kakestykke i bursdagen til gullet mitt i går og det blir nok litt i dag også. Men går foreløpig fint å begrense seg og det er deilig. Kommer sterkere tilbake! Ps, morsomt med alle kakeoppskriftene du tester, Grotingeling...