Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-10, 20:56   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Men jeg går ikke ned i vekt...

Opprinnelig lagt inn av misslissie, her.

Hei igjen...
Tvi...tvi... og bank i bord ska jag nog si. Førbrenning er nå godt igang.
Hmm, så du siger at om man bruker fløte i matlaging så går det bra, men ikke til dessert eller i kaffe

Uffda - der uttrykte jeg med noe uklart - jeg mente at hvis jeg bruker LITT fløte - men ikke overdriver går det greit. Med å "drikke det" mener jeg bruke store mengder.

Sitat:

Ja dette med vatten i kroppen har jag fundert på. Du har nog et poeng der at det er kun vatten.
Jag har vert veldig strikt med meg selv siste uken og det har det og blivit et godt resulat av, 1 kg, kjempegla' .
Julen står før døra og jag har ladet kjøleskapen med masse god mat som jag har lov og spise. Gleder meg.
Ha en riktigt god jul.

Håper du også får en riktig fin jul - mamma og pappa kommer helt ned hit sør på østlandet og skal feire med meg og min sambo, så jeg gleder meg veldig!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat