Opprinnelig lagt inn av streber, her. Nå husker ikke jeg om du har "sagt" hva du veier i journalen din i farten her-men "SÆRRIØST"-du er kjempefinKjolen kler deg og du ser 100 % slank ut, ingen tvilSer ikke ut som noen som har 10 kg igjen å ta av(tenker på tickeren)Skjønner samboeren din ble imponert ja!
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Nå husker ikke jeg om du har "sagt" hva du veier i journalen din i farten her-men "SÆRRIØST"-du er kjempefinKjolen kler deg og du ser 100 % slank ut, ingen tvilSer ikke ut som noen som har 10 kg igjen å ta av(tenker på tickeren)Skjønner samboeren din ble imponert ja!
Takk! Kjolen er flink til å skjule et par tømmerstokk-lår, en skikkelig ræv som omtrent trenger ryggelyd når jeg går bakover og en ganske fleskete mage. De typiske problem-områdene til en kvinne, sånn statistisk sett Så kjolen gjør meg nok slankere enn jeg Uansett fint å vite at man kan kle bort noen kilo Men takk altså! Alle sammen. Jeg er rent rørt av alle fine komplimentene her. Hvem hadde trodd at jeg kunne finne meg en ganske kort kjole og faktisk se bra ut i den?