Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-10, 22:56   #7
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har ikke sett denne artikkelen før nå jeg. Kreftgåten løst.

Parabolantenner
Et par tilfeller av akutte plager knyttet til nærliggende parabolantenner for TV er diskutert i media. Parabolantenner mottar og reflekterer mikrobølger, men strålingen er der uavhengig av antennene. Interferens og vinduseffekter kan oppstå, dette virker noe usannsynlig. En begynner nå også å bruke vanlige paraboler til senderantenner for trådløst internett.

Den vil jeg si var tynn. Parabolantenner for TV mottar bare og samler strålen i feed'en i midten. Det er ikke mye som reflekteres ut igjen. Men snakker man om paraboler med sendere slik som vi opererer med på jobb, så bør man unngå å få strålen på seg. Vi sender til satellitter, så signalet må være ganske sterkt for å nå frem. Vi bruker litt av samme frekvensbånd som noen av radartypene (x-rader og s-radar). Men det er en samlet stråle og det er ikke mye stråling utenom den tynne strålen.

Men en del stråling av så mye utstyr det er her blir det jo... Mye statisk elektrisitet også. Jeg har forlengst lært meg å klaske på håndtak med så stor flate som mulig før jeg prøver å åpne dørene. Lei av å få støt.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat