Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-10, 13:45   #19
misslinda
Medlem

misslinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 42
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Lavkarbo gjør meg lykkelig!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ja, helt klart. Av to hovedgrunner. Ene er fordi jeg føler jeg har kontroll over vekta, Og andre grunn er at jeg har et mer stabilt humør, er mindre skjelven pga blodsukkerfall og mindre stresset med tanke på at jeg må ha mat innen fire timer etter et måltid ellers blir jeg sprø(pga blodsukkerfalll). Nå kan jeg gå lenger uten mat, det frigjør en del tid og gir mer frihet og mindre stress.

Så enig med det med maten Tenker ikke så mye på mat lenger.. holder med 3 måltider for dagen, av og til tar jeg en neve nøtter hvis jeg er småsulten.. Har det alltid med meg i veska.. Så har jeg spist skyr innimellom hvis jeg vet det er lenge til jeg kan spise igjen. Men har gått fra å alltid tenke på mat og alltid spise noe, til å nesten ikke tenke på det. Det er ofte sånn at jeg kommer hjem fra jobb og har ikke begynt å tenke på maten, før var det alltid planlagt før lunsj.. hehe..

Jeg er også mye mer stabil. Sønnen min spurte meg her om dagen om hvorfor jeg var så glad.. Tenke seg at en 8 åring legger merke til at mamma er glad!!

Så jeg svever på en sky om dagen. Fikk permitteringsvarsel fra jobben på mandag, på torsdag fikk jeg telefon om at jeg har fått ny jobb Trodde ikke jeg hadde sjans på jobben etter at de sa det var 24 søkere når jeg var på intervju, men jeg fikk den!!! Livet er herlig dere