Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-10, 23:48   #8
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Sitt stille" - søker råd ang smerte og ventetid i helsevesenet

Føler med deg.. Selv har jeg blitt godt sjekket i hue og ræva.. uten at det har hjulpet.. Jeg er meget skuffet. vært utredet i hele år og dem har totalt gitt meg feil diagnose.

Har tatt MR, CT, røntgen, blodprøver, avføringsprøver, urinprøver, leverbiopsi.. så fant dem likevel ikke ut hva det var.. Jeg hadde kuler på leveren og de mente det var fettkuler etter leverbiopsien.. Men nei.. etter et anfall i helga så måtte dem jo innrømme at det ikke var det..

Men ingen tok meg på alvor før jeg gikk til privat ultralydlege som fant kulene mine. Jeg var til fastlegen fordi jeg følte meg dårlig og null respons der. Så gikk jeg til en som har egen ultralydklinikk. 1000 kr betalte jeg, og han såg kuler på leveren min. Da fikk fastlegen fart på sakene og sendte meg rett på sykehus gitt...

Nå fikk jeg reise hjem fra sykehuset men smertestillende fikk jeg ikke med meg. Så jeg må bare legges inn igjen så jeg får mine smertestillende. Syns det er trist at jeg skal ta opp en hel sengeplass bare fordi dem ikke vil sende med meg skikkelig smertestillende hjem men sånn er det.. :/ Håper du står på til dem finner ut hva som er galt!! Bare å gi dem inn.. Jeg har kjeftet på gud vet hvor mange leger.. Hjelper ikke å være snill. Du har RETT på dette og det er JOBBEN deres, ikke ha dårlig samvittighet for at du maser eller noe,. Det er din kropp... og ikke vær redd for å sutre.. det er lov.. Jeg sutrer masse hehe.. Godt å få litt medfølelse her og der.. For det er ikke kjekt å plages så lenge..

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat