Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-10, 15:03   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Sitt stille" - søker råd ang smerte og ventetid i helsevesenet

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Tar jeg feil, eller skal du utredes for MS også? Kan ikke dette med foten din være en del av det bildet?

Jo, det er en MS-utredning jeg holder på med, så... jeg har også tenkt i disse baner. Tenker jeg ringer og prøver å få snakke med legen og spør om det med ekstra nevrolog-henvisning - så får jeg heller være en dum og masete pasient i januar.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bare et veldig ukyndig råd fra sidelinja; har du vurdert akupunktur? Hvertfall mot smertene? Jeg går på Tøyensenteret, og hun er flink, hyggelig og billigere enn de i markveien. (Mener du bor på løkka?)

Ja, jeg er på løkka. Og, jo, jeg tror akupunktur kan være verd forsøket - jeg tror i alle fall på at det kan ha smertelindrende effekt, uavhengig av hvordan det virker, hehe. (og når ingenting annet virker, så...) Takk for tipset i alle fall, jeg skal ha Tøyensenteret i bakhodet!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat