Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-10, 14:22   #88
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kaloritelling?

Nåja, jeg klarte ikke mer enn 8 uker fordi jeg ble matlei. Mannen min har slanket seg 30 kg på den måten, han har holdt ut i 8 måneder nå og stortrives. Men jeg orker det ikke, jeg må ha frukt, litt brød, pasta, osv, må kunne spise "normalt", så jeg lever helst på noe tilnærmet Fedon. Prøver, i hvert fall. Nå i jula går det jo til h...., men jeg har uansett fått beskjed om å legge på meg noen kg av legen og når jeg ikke klarer det ved å spise meg halvt ihjel engang så orker jeg ikke å tenke for mye på det akkurat nå, hehe. *luksusproblem*

Men dette med kaloritellingen er veldig interessant. Hos meg viser det i hvert fall at det kommer an på HVA jeg spiser og ikke hvor mye. Før operasjonen da, nå er det jo annerledes.