|
Sv: For mye kos
Opprinnelig lagt inn av e84, her.
Holder meg til lavkarbo-kos altså, men får allikevel dårlig samvittighet Men...selvfølgelig bedre enn å tryne i høykarboskålen da i hvertfall..
Huff, ikke i mitt tilfelle! Trynet fullstendig i dag: har spist cheez doodles, smørbukk, is med sjokoladepulver, pjalt med brunost, en Atkins Chocolate Decadence (adventskalender) og marsipan (til frokost)! Åja, for ikke å snakke om de lussekattene jeg spiste på søndag og mandag... 
Så ja... tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet sammenlignet med meg. Er forsåvidt "glad" for å ha gjort det, om noen skjønner, for når jeg tenker over det så er ikke noe av det (bortsett fra is) som jeg har lyst til å spise mer av.
Men, det verste av alt er jo egentlig at jeg skal til London i morgen tidlig, og blir der til søndag (juleshopping med mamma), så der kommer det ihvertfall ikke til å gå på lavkarbo, om du skjønner hva jeg mener... (engelsk sjokolade er FARLIG godt!)
Bedre lavkarbo-godter en høykarbo - og sistnevnte, som jeg fant ut i dag, har blitt ALTFOR søtt etter min smak! Den der grønne marsipanen med sjokoladetrekk i begge endene smakte jo BARE sukker! 
Nei, vil mye heller ha lavkarbo marsipankuler med sjokoladetrekk. 
Just my two pence. 
|