Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 20:17   #4679
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

For å være ærlig, så vet jeg ikke helt hva jeg synes om diskusjonsteknikken din der, Carisma ... Ikke at han Håkon er det spøtt bedre. Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare latt det være. Det siste Elnilso skriver der er jeg forøvrig temmelig enig i.
Med det sagt, så vet du at jeg er enig med deg i det du sier, jeg vet bare ikke om måten du sier det på gagner noen ... Sorry at jeg ikke kunne være til mer hjelp ...

Ja, jeg satt på jobb og var keen på å provosere. Men jeg ser uansett ikke sekt-linken de henviser til. Og det er vel ikke første gang jeg syns de to er udregelige i den bloggen. Det "beste" syns jeg er at de stadig henviser til bloggeier som dum, idiotisk og fanatisk. I hennes egen blogg. Det er litt som å gå hjem til folk og banke de opp og slenge dritt