Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 22:54   #535
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei jenter.

Det gikk helt supert på klinikken. ( Sandvika i Bærum, tror ikke de holder kurs, kun legetimer, ikke nødvendigvis Eurodietten man følger der. ).

Jeg har hvertfall blingset litt på vekta fra jeg var der i september, heldigvis i min favør. Så siden jeg var der sist i september har jeg tatt av 10,6 kilo. (på tre måneder ).

Hexenberg var veldig fornøyd, så nå var spørsmålet om jeg skal gi meg nå og stabilisere vekta eller ta av ytterligere fem kilo.

Vi ble enige om at jeg fra nyttår og frem til mars ca skal spise fase 3 og se om kroppen stabiliser seg eller om jeg går ned ytterlige og la kroppen styre dette litt selv. Dersom jeg går ned blir det bonus og uansett kommer jeg til å begynne å trene og stramme opp og bytte ut litt fett med muskler...Fem kilo frem til juni vil si en kilo per måned og det er jo ikke uoppnålig selv om jeg vet de siste kg vil sitte som sirup.
Hun er uansett veldig opptatt av jeg skal gå over til ketogen mat snart slik at jeg lærer meg å spise sunn lavkarbomat og riktig mengde...

Så i første omgang går jeg nå helt og holdent over til fase 3 og har som mål og å holde vekta nå over jul og så gyve løs på de siste fem kiloene eller hva nå enn kroppen har bestemt seg for.

Skal tilbake til Sofie i begynnelsen av mars....

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat