Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 21:19   #9
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka bakekveld

Det eneste lavkarbobrødet jeg liker er lollypopbrødet, men det syns jeg til gjengjeld er veldig godt. Alle andre brøderstatninger smaker enten for eggete eller så skal det være sånn grusomt proteinpulver i og jeg kan ikke fordra den ettersmaken. Har prøvd en del pizzabunner, men syns samtlige smaker kvalmt og guggete så det har jeg gitt opp. Den sjeldne gangen vi har hjemmelaget pizza lager jeg bare en helt ordinær grov bunn, men jeg spiser jo ikke ketogent og da gjør det ikke så stor skade en sjelden gang i blant.

Lavkarbokaker har jeg enda ikke prøvd meg på. Hadde omtrent aldri kaker før, så de 2-3 gangene i året vi har hatt det har jeg bakt "ekte" kaker. Men jeg har lyst til å prøve meg på lavkarbokake neste gang. Hadde egentlig tenkt å prøve meg på noe denne julen, men det har blitt så travelt her på tampen at all baking utgår. Men når jeg en gang får laget noe lavkarbisk bakverk kommer jeg til å kjøre rimelig safe med nøttebunnskaker. Kan forestille meg at typiske julekaker ikke så lett kan gjøres lavkarbovennlig på en vellykket måte, kanskje utenom kokosmakroner da..?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat