Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 18:28   #319
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av jegerjenta, her.

Jeg syns det er bedre å strikke mønster enn bare ensfarget rettstrikking. Ensfarget blir så kjedelig, og det øker liksom aldri. Med mønsterstrikk så går det liksom fortere og jeg ser at det øker for hver omgang
Lykke til med mariusgenseren Jeg har strikket opptil flere av dem, men det begynner å bli lenge siden nå

Ja, det har du rett i! Særlig første gangen man strikker noe, det er som trylleri å se diagrammet tre fram! Men jeg er jo en multitasker, da. Å se på film mens jeg strikker (som er av mine favorittaktiviteter om dagen, tydeligvis) er noe jeg elsker, og det lar seg ikke lett gjøre med diagrammer, med mindre de er veldig repetetive.
Men jeg skjønner veldig godt hva du mener, for jeg strikker en a-forma barnekjole i alpakka nå, og det er seks fellinger hver 17. runde ca, og garnet er supertynt, og det er i grunn temmelig kjedelig! Men snart er det ermehulssfellinger og kontrastkant og what not !

Strikker forresten denne i mørk litt spettete petroliumsfarga alpakka. Skal hekle kontrastkant i svart, og et par tre svarte blomster som jeg skal montere på . Blir spennende å se resultatet!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat