Var hos legen i dag for å ta bl.pr ifbm oppstart av ketolysekuren. Ble egentlig positivt overraska over fastlegen min Han hadde erfaring med ketolysekuren og synes det var den som gav best resultat. Ikke hadde han registrert noen bieffekter når han hadde fulgt opp pasienter heller. Så fra hans side var det go-go! Han var mer positiv til ketolyse enn mye annet, fordi ketolyse kunne man "gjøre om til en livsstil" og sannsynligheten for å lykkes var større -nettopp fordi det ikke innebærer sult. Xenical og Reductil hadde han egentlig sluttet med å skrive ut, for han så at det var for liten effekt av dem. Dessuten, som han sa, måtte man egentlig endre kosthold for at de skulle ha nevneverdig effekt -og da var det egentlig tull med disse tablettene som OGSÅ er dyre for pasienten.... Så i dag tok jeg alle de blodprøvene som er anbefalt i kelolysekur-boka, -uten at jeg måtte nevne det selv. Det han var klar på var at gluconeognesen var hard for levra, og derfor må den følges med. Selvfølgelig nyrene også når man lever på mye proteiner. Så langt er jeg fornøyd! Det var godt å ikke måtte "kjempe" for å overbevise legen min.