Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 15:05   #4664
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Kjøp noen med høyere den. Jeg har en med 20 den og den har jeg brukt 5-10 ganger nå og den er like fin. Jeg fant den på Kiwi, så det er ikke vanskelig å få tak i.

De var 50 den, bruker sjelden mindre enn det. De ryker ikke med en gang, men er ikke like gode å ha på som de i fjor, og jeg ser at de kommer til å gå i stykker mye fortere, for de er ikke så elastiske/myke. De er også fra Kiwi (Pierre Robert). De har mange forskjellige innen samme merke - en av typene jeg kjøpte var mye mindre i størrelsen til tross for at det sto samme størrelse som de andre, og den gikk i stykker i skrittsømmen første gang jeg brukte den.

Men det høres ut til at de i 20 den er bra, da Ikke sikkert at kvaliteten bare har sammenheng med deniertallet heller.

Uansett er det irriterende å måtte kjøpe stadig nye strømpebukser når de kunne holdt mye lenger enn de gjør ...

Sist redigert av Huldr : 14-12-10 kl 16:07.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt