Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 14:42   #7
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka bakekveld

Lavkarbo bakst er nok en partystopper for mange ja, men nå er det snart jul og da spiser jeg det jeg vil så lenge jeg er i ketose. Tror det er sunt å ikke bare stresse den vekta hele veien, men ta seg tid til litt kos. Jula forbinder de fleste med mat, masse mat og jeg kommer nok til å begrense meg i år som i fjor, men unner meg en del som jeg ikke pleier til vanlig. For å bruke den ganske så utslitte frasen: Det er det du spiser mellom nyttår og jul og ikke mellom jul og nyttår som man legger på seg av. Og selvfølgelig alt med måte, det går ann å bruke sunn fornuft og begrene seg litt, selv om man unner seg noe ekstra.

Har delt ut noen mandelstenger, eller mandelpinner som det nå er døpt her på kontoret, og han ene hadde problemer med å tro at jeg ikke hadde brukt sukker, mel og sånt. Sunne kaker finnes vel ikke vel??? Hehehe, jeg har heldigvis stevia med god kvalitet og det er nødvendig for at det skal smake bra

Har også en oppskrift på kokosbrød som fungerer som en krydderkake, har ikke oppskriften på den her men kan ta og legge den ut når jeg finner den. Den er ganske god og spesielt med krem av philadelphia og stevia på toppen

Sist redigert av Lillemy71 : 14-12-10 kl 14:54.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat