Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 14:34   #8
Phobia
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Alder: 52
Phobia er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo gjør meg lykkelig!

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Hei hei dere.

Vel hjemme etter en tur til London der det ble litt utskeielser i matveien.. spiste burger, men tok bort brødet, men spiste litt pommes frites (fy) Spiste dessert en gang, og ikke noe godteri, så det var jo ikke så aller verst, men allikevel ikke lavkarbo..

Jeg merker etter at jeg kom hjem at jeg er tilbake igjen i min deppa hverdag. Jeg som var begynt å bli så myyye lykkeligere til hverdags, så i dag stramma jeg inn tøylene igjen.. Så jeg har kommet frem til at høykarbo mat er det som gjør meg så deppa, for disse problemene var borte etter at jeg la om kostholdet!!

Heldigvis så finnes det ikke høykarbo i dette huset, så jeg fikk begynt på nytt i dag, men så var vekta tom for batteri og jeg fikk ikke tak i nye. teite spesialbatteri..

Men ja.. Noen andre som blir lykkeligere med lavkarbo??

Ja jeg
Så bra at du setter ord på det som sikkert mange bare tenker i sitt stille sinn !
Jeg er også Mamma og jeg tror jeg kan si at ungene har fått "ny mamma" de siste 8 ukene. (Med unntak av de obligatoriske PMS-dagene da...he.he, men det skulle da bare mangle)
Det er ikke slik at jeg ALDRI er i dårlig humør lenger. MEN føler meg virkelig mye lettere til sinns, er mer tolarant med unger og mann, mindre stresset, og generelt mye mer HAPPY med livet
JEG har det helt supert med LAVKARBO, kroppen min har det også supert !
Har ikke heller tenkt å sprekke helt i julen....får dessuten helt sykt vondt i magen av sukker etter at kroppen ble bedre vant....Er ikke verd det

Phobia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gravid på LCHF Svar med sitat