|
Trenger hjelp fort!
Hei 
Jeg startet på ketolysekuren i begynnelsen av september-10.Veide da 69 kg,og har nå gått ned til 61,5 kg.Målet mitt var å komme under 62 kg.
Det har gått utrolig bra å bli kvitt disse kiloene,etter å ha prøvd mange forskjellige måter å slanke meg på.Men sist uke fikk jeg omgangen og har vært kvalm noen dager,og har store problemer med å starte på å spise denne type mat igjen.Har jo nådd den vekta jeg ønsker.
Omgangen startet natt til fredag,og fredag spiste jeg frukt-druer og mandariner,og drakk cola.Lørdag spiste jeg frukt og taco,og igår ble det også litt mat med karbohydrater.
Idag har jeg prøvd å spise litt lavkarbo mat,men det byr meg imot.Har jo lest at en går opp igjen hvis en slutter med en gang,så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Har ikke trent mens jeg har gått på ketolysekuren.
Hva gjør jeg nå?Skal jeg gå over til et "sundt" kosthold med grovt brød og knekkebrød,mye frukt og grønnsaker og begynne å trene?
Eller bør jeg gradvis øke karbohydrater og så ta det gradvis derifra?
Går man opp mye hvis en går over til et kosthold med mer karbohydrater/frukt osv? Noen som har erfaring med dette?
På forhånd takk
|