Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-10, 20:37   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kaloritelling?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det ER noe som kalles optimal ernæring og jeg tror at vi kanskje må bli flinkere til å følge den linjen?? Istedet for bare pøse på her og der??

Det KAN bli for mye av både det ene og det andre, tror nå jeg...

Står noe HER....

Joda, enig med deg i det - MEN når man har "perfekt" forhold mellom protein, karbo og fett - og fremdeles ikke går ned? Det er ikke snakk om å "pøse" på - ihvertfall ikke i mitt tilfelle
Fløte er i ppt du linker til et sted anbefalt 5 dl pr dag (fløte og melk faktisk) - det er faktisk langt over 1500 kcal bare i fløte. Hvis jeg teller kcal og holder meg innenfor optimal fordeling av næringsstoffer går jeg ned - spiser jeg for mye kcal - stopper vektnedgang opp. Noen har naturlig stopp i mengde-inntak, andre ikke.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat