Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-10, 14:23   #4656
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg tror jeg stråler mye. Jeg får daglig høre hvor annerledes jeg har blitt som person, mye mer utadvent og imøtekommende og alltid smilende

Jeg får også høre daglig hvor flott jeg er, hvor pen jeg er, og jeg blir jo plystra etter på gata f.eks. Jeg har opplevd mannfolk som sier "wow wow wow" når jeg kommer, menn som blir store i øynene av å se meg, og menn som dilter etter meg. Jeg blir invitert hjem til sengs av fulle menn minst 10 ganger på en kveld på byen og jeg blir invitert på date minst en gang i uken. Klart jeg begynner å tro at jeg faktisk ER grei å se på og at det hjelper på utstrålig og selvsikkerhet .

Aberet er jo at jeg liker oppmerksomheten så altfor mye

Herlig! Nyt det, høres jo ut som du har en fin tilnærming til det også, det er jo forskjell på å glede seg over oppmerksomhet og vokse på det, enn å være en såkalt valideringsh*re som fisker og fisker for å overkompensere et manglende selvbilde (litt sensurert der, for det er et himla stygt ord, men du skjønner sikkert hva jeg mener).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥