Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-10, 14:12   #186
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Septemberstarternes veietråd

Godt å høre at du har en plan, og at du følger den. Du ser jo resultatene, så da er det kanskje lettere også

Jeg regner med at det blir en runde med mamma sine vaffler i jula også (som jeg synes er verdens beste, merkelig nok), så jeg skal nok unne meg noen av dem jeg også..... vanligvis har jeg brunost og jordbærsyltetøy på dem... får se om jeg kanskje nøyer meg med en av delene denne gangen

Hehe..... tenkte bare det var greit å påpeke.... ting kan jo bli litt tapt når det er skrevet og ikke sagt, og jeg har sett eksempler på at andre ikke nødvendigvis tar ting som er ment som humoristiske.... men godt å høre at du liker dårlig humor.... det er stort sett det eneste jeg har å servere

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat