Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-10, 23:22   #4646
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Takk for link

Bare hyggelig

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg har sett denne jeg også nå, og det var tydeligvis den dokumentaren naboen hadde sett. Han snakket også om lyspærene. Men for en øyeåpner av en dokumentar!

Mhm. Ble ganske irritert. Tenk å ødelegge planeten kun for å tjene mer penger. Jeg vil ha en sånn lyspære som på den brannstasjonen. Den varte jo i over 100 år.

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg er tenkt å lage leverpostei uten løk i til min mor, siden hun er allergisk. Men hva trenger jeg egentlig av ingredienser og kjøkkenutstyr for å få det her bra? Jeg har en blender, som jeg bruker til smoothies. Men bortsett fra det lite elektrisk utstyr

Jeg lagde den i foodprosessor. Lagde ganske stor porsjon av en oppskrift der det skulle være lammelever. Synes den fikk ganske markert leversmak. Men den var god på knekkebrød med mye majones og agurk på. Mulig gris/okselever har mildere smak? Jeg brukte en oppskrift med medisterdeig i. En annen oppskrift jeg så skulle det være ister eller flesk i. Ellers var det smeltet smør, fløte, egg, ingefær. Jeg hadde også i pepper og bacon. Skal legge ut oppskrift på bloggen tror jeg. Skal prøve å ta et ok bilde i morgen..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF