Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-10, 23:19   #46
misslinda
Medlem

misslinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 42
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Hei hei Gratulerer så masse med nye pupper Er det ikke fantastisk?

Ser du savner å høre om hvordan en har det de første dagene etter operasjonen.. Vel, jeg reduserte mine i fjor, fra en 70E til 70C/D. Skulle ønske han tok enda mer, men men.. sånn er det bare.. Veldig nøgd med puppene og etter noen uker forsvant mine nakke og skulder plager

Men ja de første dagene. Jeg håndterer narkose veldig bra og samme dag som operasjonen var jeg i fin form, men litt medtatt.. Gikk i smertestillende og sofaen den dagen. Neste dag vågde jeg meg ut på en liten gåtur (ca 15-20 min), noe som var herlig. Frisk luft er godt Dagen etter det igjen var jeg på kjøpesenter med en venninne av meg i en times tid, før jeg var på besøk hos henne halve dagen. Så formen var bra, men til gjengjeld sov jeg nesten hele dagen etter det igjen.. Så på 4 dagen var det på tide for meg å hoppe på flyet hjem (bor på vestlandet, operert i Oslo) Reisen gikk fint, fikk mye fin hjelp, og jeg kom meg helskinna hjem, men neste dag etter at jeg hadde fått mini avgårde på skolen, sov jeg nesten hele dagen, frem til at mini kom hjem fra skolen. (Takk og lov for SFO )

Som du ser så var formen min veldig bra. Var ute å kjørte bil på 6 dagen(hadde da vært uten smertestillende i en dag), var på shoppingtur med noen venninner(hele dagen) 9 dager etter operasjon og begynte å spinne ca 2 uker etter operasjon. (går jo ikke utover puppene)..

Håper dette er til litt hjelp

Var forresten tilbake på jobb i skobutikk etter 4 uker.. frisk som en fisk, Hadde nok sikkert kunnet vært tilbake etter 3, men kirurgen ville at eg skulle holde meg hjemme i 4 uker