Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-10, 14:34   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Men jeg går ikke ned i vekt...

Dette tror jeg du klarer kjempebra - med mindre fløte så får du litt mindre kcal også - og jeg ser i mitt kosthold at om jeg spiser fløte - MEN ikke drikker det så løsner vekten litt med en gang.

Maten blir nok litt ensidig på 50+ - men du skal jo ikke være der til evig tid En tid for vektnedgang, en tid for planlegging til vektbalanse, en tid for resten av livet kosthold For min del er det en svært stor del av motivasjonen at når jeg er lei - og ikke orker planlegge/tell men spiser bare lavkarbo generelt, så går jeg ikke mer enn 1 kg i vannvekt maks opp. Da slipper jeg DET stresset i tillegg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat