Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-10, 14:14   #229
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av jente-23, her.

off... mensen hver 14ende dag har jeg fått etter at jeg startet med lavkarbo.. eneste bivirkningen jeg har. hva i all verden er dette?!?! folk reagerer rundt meg.. "Hva, har du mensen IGJEN".. need some answers..

Det går over etter hvert. Jeg hadde det sånn i noen få måneder etter at jeg begynte. Og det skjer fortsatt en gang i blant hvis jeg får et skikkelig raskt vekttap. Men bortsett fra de første månedene på lavkarbo har jeg aldri hatt så stabil syklus som på lavkarbo. Det er sikkert andre som kan svare bedre på hvorfor det skjer. Men jeg mener at jeg har hørt at det er lagret en del hormoner (østrogen?) i fettlagrene. Så når vi går ned i vekt, så frigjøres det hormoner som påvirker syklusen. Hvis det stemmer får du bare se på sykluskrøll som et tegn på at lavkarbo har effektiv effekt på deg