|
Sv: Men jeg går ikke ned i vekt...
Hei 
Jag har tatt bort flöten. Den tror jag kan vara ett av mine problem. Sen så er det klockeklart att jag ska holde meg borte fra alkohol. Var i julebord och da drack jag törrt vin og en vodka-snaps. Det var nokk för og sette en brems på meg. Var ganske så flink med maten, men tydlig ikke flink nokk.
Nå har jag vert veldig strikt med meg selv denne veken etter jag kom hem fra julebordet. Har spist 2 egg med litt bacon till frukost. Det er mest det som det går på.
Till lunch går det mest på köttdeig stek i masse smör. Kan tillate meg litt lök bare for smaken sin skull. Eller champinjoner.
På kvelden spiser jag som regel det samme som til lunch.
Nå er og svineribben billig så det går mye på det og. Når jag blir trött på kjött så kan jag for omveksling sin skyll spise tunfisk med litt lök og majones.
Som du ser så holder jag med vekk fra grönnsaker. Spiste litt blomkål og brokkoli, spenat eller asparges förr , men tydlig att det skal kun brukes til dekorsjon i mitt fall. Ytterst litt av dette.
Sen jag gjorde disse forandringer virker det som om magen tikker bedre.
Fikk låne ketolyse-stiks av en veninne og forbrenning er godt igang.
Tvi tvi, får håpe det holder i seg.
Men med så strikt +50 diet ala Skaldeman så er den store utfordringen for meg variasjon i mat. Men jag ska holde ut så lenge som jag bare må. Det er tungt med disse ekstra kilone man bärer på. Dette bare må jag klare.
Hei så lenge.