Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-10, 00:54   #9
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 48
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Svimmel og sliten ...

Det er sikkert logiske grunner til at du er svimmel og at det har med kosthold å gjøre. MEN dersom du fortsetter å være svimmel fremover, må du komme deg til legen! Når det gjelder sånne ting som nummenhet og svimmelhet skal man være litt varsom med å bagatellisere det. Ikke sånn og forstå at man skal bli helt hysterisk, men svimmelhet over noe særlig tid (altså to - tre dager eller mer) og/eller nummenhet er ikke normalt. Det bør jeg vite som holdt på å få en stor hjerneblødning på grunn av kraftig forhøyet trykk i hjernen. Symptomene var så vage at jeg så vidt gadd å gå til legen. Hadde jeg ikke hatt den utdanningen jeg har, hadde jeg ikke kommet til å gjøre det, men på slutten dukket det opp noen symptomer som jeg tenkte at det var verdt å sjekke opp for sikkerhets skyld. Og godt var det. Hadde jeg ventet særlig lenger hadde jeg antagelig dødd eller fått en omfattende fysisk og psykisk utviklingshemming. Det skal sies at dette er en veldig sjelden diagnose ( 4 - 5 tilfeller i året), men det finnes andre nevrologiske lidelser som er mer vanlige. Så, vær litt obs og følg med. håper det bedrer seg raskt!

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat