|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Blod
Rødt blod er først og fremst et tegn på liv, energi og vitalitet. Men det kan også symbolisere sykdom. Drømmer om blod kan også være en oppfordring fra underbevisstheten om å bruke energi positivt, til andres og din egen glede.
Ikke bli skeptisk til "rare" drømmer - jeg ELSKER mine rare drømmer (og tro meg... de ER utrolig rare!). En periode jeg slet med depresjon gikk jeg til en terapeut/healer, og han brukte mine drømmer til å "avgjøre" dagens tema. Det er det kuleste jeg har gjort i hele mitt liv! Jeg drømte ting som han kunne si symboliserte at jeg feks hadde opplevd slik og slik når jeg var liten - noe jeg ikke husket. Jeg fortalte mamma om dette - og hun ble helt blek - og kunne fortelle meg om ting jeg ikke husket, i dette tilfelle om såkalte "venninner" som ikke behandlet meg bra - gjentatte ganger.
Kjøp deg en drømmebok! I dag bruker jeg drømmene mine til å hjelpe meg med å se på ting jeg bør jobbe med, eller tenke gjennom Underbevisstheten er en fin veileder spør du meg!
At underbevisstheten veileder vet jeg... Jeg har tolket mange matematikk og fysikkoppgaver oppgaver på den måten. Og andre drømmer jeg har drømt har jeg klart konkretisere, men denne skjønner jeg ikke.
Jeg har ALDRI drømt noe lignende tidligere. Og jeg husker bare hvor skremt jeg ble av å se at blodet piplet ut. Den følelsen hadde jeg fremdeles da jeg våknet. Blodet piplet hele tide utav alle fingrene.. Jeg måtte sjekke fingrene da jeg våknet..