Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 22:37   #4618
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ofte når jeg drømmer så kan jeg forstå drømmene mine, eller jeg har drømt dem før. Men i natt drømte jeg noe jeg aldri har drømt før.. Aldri vært i nærheten av en drøm ala denne. Så hva betyr den? Kan noe fortelle??

Jeg drømte at jeg gikk i en bank for å be om lån. Alt var ok og papirer skulle underskrives. Men mannen i banken henter noe på printeren ser jeg at blodårene på hendene blir skarpe rød i fargen. Den skarpe fargen i årene nærmer seg fingrene. Plutselig begynner jeg å blø fra alle fingrene. Blodet pipler fort og ekte blodrødt.

Blir skeptisk jeg...

Blod
Rødt blod er først og fremst et tegn på liv, energi og vitalitet. Men det kan også symbolisere sykdom. Drømmer om blod kan også være en oppfordring fra underbevisstheten om å bruke energi positivt, til andres og din egen glede.

Ikke bli skeptisk til "rare" drømmer - jeg ELSKER mine rare drømmer (og tro meg... de ER utrolig rare!). En periode jeg slet med depresjon gikk jeg til en terapeut/healer, og han brukte mine drømmer til å "avgjøre" dagens tema. Det er det kuleste jeg har gjort i hele mitt liv! Jeg drømte ting som han kunne si symboliserte at jeg feks hadde opplevd slik og slik når jeg var liten - noe jeg ikke husket. Jeg fortalte mamma om dette - og hun ble helt blek - og kunne fortelle meg om ting jeg ikke husket, i dette tilfelle om såkalte "venninner" som ikke behandlet meg bra - gjentatte ganger.

Kjøp deg en drømmebok! I dag bruker jeg drømmene mine til å hjelpe meg med å se på ting jeg bør jobbe med, eller tenke gjennom Underbevisstheten er en fin veileder spør du meg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/