Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 19:05   #520
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hei alle flinke damer. deilig med nedgang, gratulerer alle!

Jeg har vært uten data noen dager nå. Og i løpet av disse dagene har jeg tatt en avgjørelse også. Om at jeg kutter ut produkter, stort sett. Så det blir fase 3a nå, ihvertfall til neste hetlandtime. Så får vi se hva hun (og vekten) sier. Jeg bestemt meg for det når jeg brukte to timer på å tvinge i meg en pose soyabønner, og det er i tillegg favoritten min. Så da velger jeg heller å spise skikkelig mat. På denne måten slipper jeg å synes synd på meg selv (noe jeg har gjort i det siste) og jeg føler også selv det hjelper meg til å ikke skeie ut. Mørket er nok for meg, reagerer veldig sterkt på det, og da er det så utrolig deilig å kunne ha mat man kan kose med, om det bare er en omelett, SELVOM man spiste skikkelig middag.

Men det jeg merker er hver "lett" det er å ta riktige valg, i butikken tenker jeg ikke engang på pasta brød og knekkebrød. Dessuten har jeg allerede gått ned tolv kilo, så om det står stille eller går saktere nå, så er det faktisk verd det.

Nå etterpå skal jeg og mamma bake snickerskonfekt, hun har oppskriften. Legger den ut her om den er noe stas.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat