|
Sv: I ketose, men går ikke ned i vekt ...
Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.
Vet du, jeg tror du skal forsøke å spise mere rent, fett kjøtt jeg. Det metter utrolig bra.
For meg var det lurt å komme meg ut av den mentale fella hvor de ulike måltidene er definert av hva som er "typisk frokostmat", "typisk lunsjmat" og lignende.
Tror du har noen gode poeng der ja. Det er bare en utfordring for en som meg - som egentlig sjelden har spist frokost - å være så "hardcore" at jeg kjører en kotelett til frokost... *ler* Men utfordringer er til for å beseires. Det er et et veldig godt råd å fri seg fra den mentale fella du snakker om. Selv kjenner jeg godt på det å skulle spise varm frokost, kjøtt til lunsj hver dag osv... Men det høres helt fornuftig ut det du og dere sier. Jeg må bare omstille hjernen til den biten også. Rent kjøtt er jeg glad i, så det bør gå helt fint. Må bare strukturere meg ytterligere, slik at jeg faktisk får i meg denne maten på morningen... I stedet for en haste(Atkins)bar i hånden på tur ut døra... 
Kjenner jeg gleder meg til å prøve hver gang jeg får gode råd og ideer fra alle her inne... Morsomt! 

|