|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Furine, her.
Hihi, det var det eg trudde, at det var ein Canon (veit ikkje om andre har fargepatronene delt opp på samme måten). Nokre veker burde ikkje vere nok til at dei skulle tørke, nei. Sorry, men no kjem eg med "Canon helpdesk-preik" - men det er fakta altså; brukar du originalpatroner? Om skrivaren framleis er under garanti ville eg ikkje brukt noko anna enn originalpatroner. Leverer ein inn på service og dei oppdagar at ein har brukt uoriginale patroner (ja, for dei kan visst sjekke slikt) så får ein ingenting på garantien. Er den for gamal for garanti har det jo ingenting å seie, men.. For å vere heilt ærleg så vil eg ikkje ha Canonskrivar sjølv. Har HP (men eg ville aldri ha kjøpt HP datamaskin - er litt farga av sambu - men skrivarane deira er bra), og har aldri hatt problem med den, sjølv om den har stått stille i eit halvt år mellom kvar gong eg har brukt den. Men eg har Canon kamerautstyr, og VELDIG nøgd med det.
Men det høyrest ut som det er trøbbel med dysene på skrivaren din, ja... Kjedeleg... I desse dagar er jo mange skrivarar ganske billige, men eg ville ikkje gått for den aller billigaste (om du må ha ny) for dei billigare versjonane er ofte meir grådige på patronene... Du kan jo alltids ta kontakt med Canon sin helpdesk på telefon eller epost og spør om råd. Ser at dei framleis brukar Serviceproffen (ja dei heiter det! ) som verkstad. Lykke til i alle fall, kjedeleg når teknikken sviktar.
Uh-oh ... Ikke originalpatroner nei . Igjen streifet det meg før du svarte at det kunne bli trøbbel av det ... Kjøpte den i mars 07, så det er i alle fall innenfor reklamasjonstida, men da spørs det om det er noe å gjøre med, ja . Jeg kjøpte den fordi den hadde bra scanner (kan kopiere dokumenter inn på pc) og valgte Canon fordi den hadde separate patroner, sånn at jeg kunne bytte ut en og en. Den kostet 1300, ikke av de aller billigste, har hatt billig-skriver før og vil ikke ha det igjen . Men jeg har jo ikke så overvettes god råd heller at det gjør noe, så veldig kjedelig om jeg ikke kan bruke den mer ...
Noterer uansett HP-skriver bak øret, skal kjøpe pc også over jul, så kanskje jeg trenger noen råd igjen da . Jeg har hatt Pentax som min favoritt når det gjelder foto forresten. Men har ikke digital speilrefleks ennå, så vet ikke hva jeg kommer til å gå for der (har Panasonic Lumix kompakt). Har forsåvidt hørt mye pent om Canon 
Sist redigert av Huldr : 11-12-10 kl 14:39.
|