Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 13:03   #8
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

Når det er ingen andre som tør å legge ut sitt rotete kjøleskap så skal sannelig jeg gjøre det Dette er kombinasjonskjøleskap: Lavkarbo + høykarbo + spedbarn + fisken under isen.

En boks most brokkoli med morsmelk til poden, en boks maggott til isfisken
Diverse medisiner og kosttilskudd: (Pencillin, minifoam, øredråper, Udo's, tran (naturell til far og mor og sitronsmak til poden), lavkarbogreier til mor (yoplait, rugbrød, makrell i tomat, ost i ymse variasjoner, smør, egg), høykarbogreier til far (juice, sukkeryoghurt, syltetøy, poteter, rødsaus), ellers en del grønnsaker, sauser/ketchup/sennep av ymse slag, en sur og en fersk melk, majones, kjøttkaker, pepsi max, sylteagurker, fløte, rømme osv, og sprit. Og så bruker det å være et par flasker øl til far, men de ble drukket opp i går Tror dette er et ganske typisk kjøleskap for de fleste familier, lavkarbo eller ei (minus maggotten da, men jeg er gift med en fiskeentusiast og pilkesesongen er i gang). I fryseren er det kyllingfileter, ørret, kjøttdeig, pølser, grønnsaker og store mengder morsmelk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1301.JPG (306,9 KB, 71 visninger)

Sist redigert av Cyan : 11-12-10 kl 13:09.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat